Informácie o pracovnom mieste

Miesto práce: Lamačská cesta 3/A, Karlova Ves, Slovensko, Bratislava

Mzdové podmienky (brutto):
Od 1800.00 € / mesiac
finálna úroveň základnej zložky mzdy závisí od skúseností a znalostí kandidáta*

Termín nástupu: Dohodou

Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Jazyk: Slovenský

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Náplň práce

Hľadáme Business Analytika/čku, ktorý/á sa pripojí k nášmu tímu v útvare likvidácie škôd neživotného poistenia. 

Ak máš zanietenie pre analýzu a optimalizáciu business procesov, máme pre teba skvelú príležitosť. Ako business analytik/čka budeš hrať kľúčovú rolu v mapovaní, vizualizácii a inovácii našich procesov riešení škôd s cieľom zvýšiť efektivitu ich fungovania a klientsku spokojnosť.

Tvojou náplňou práce bude: 

  • mapovanie aktuálnych business procesov: analýza a dokumentácia existujúcich procesov v útvare likvidácie neživotného poistenia,
  • návrh optimalizácií a zmien v business procesoch: práca na zefektívnení existujúcich procesov a znižovaní operatívnych nákladov,
  • konzultácia navrhovaných zmien: spolupráca s likvidáciou škôd, prípadne s ďalšími oddeleniami likvidácie,
  • príprava zadania pre projekty a požiadavky: rozvoj a definícia projektových požiadaviek,
  • spolupráca s IT oddelením a externými IT dodávateľmi pre zabezpečenie technických riešení,
  • preberania a testovanie implementovaných požiadaviek od dodávateľov,
  • reportovanie stavu riešenia zverených úloh: pravidelné poskytovanie aktualizácií o pokroku a výzvach.

Iné výhody

  • Od radosti skáče, kto neplatí za gastráče - v hodnote 7,30 € Ti gastráče platíme my.
  • Pre tvoj relax robíme MAX - ak chceš cvičiť s Multisport, tak Ti ju nie len poskytneme ale Ti na ňu aj prispejeme.
  • Pracujeme pilne a najmä flexibilne -  a s home officom nemáme problém.
  • Mať voľna viac je najviac – preto Ti dáme extra 5 dní voľna naviac.
  • Máš podporu aj v časoch náporu - psychická pohoda je dôležitá, preto sa môžeš pravidelne zúčastňovať rôznych stretnutí a diskusií zameraných na duševné zdravie.
  • Ako sa na poisťovňu patrí, svojich si zaopatrí - ponúkame Ti zvýhodnené produkty Generali, ako aj zľavy u našich partnerov.
  • Ak sa chceš zlepšovať, môžeš na sebe pracovať –  prostredníctvom Akadémie Generali, alebo na rôznych školeniach a seminároch, ktoré organizujeme.
  • A veľa iného.

Požiadavky na zamestnanca

Čo od teba očakávame? 

  • skúsenosti na obdobnej pozícií, najlepšie v poisťovníckom sektore aspoň 2 roky,
  • skúsenosti s nástrojmi pre vizualizáciu procesov, ako sú Visio, Word, Excel a pod.,
  • znalosť metodológií projektového riadenia je výhodou,
  • analytické myslenie a zručnosti,
  • komunikačné a prezentačné schopnosti.

Inzerujúca spoločnosť

Generali Poisťovňa, pobočka poisťovne z iného členského štátu

My v Generali pomáhame ľuďom tvoriť bezpečnejšiu budúcnosť starostlivosťou o ich životy a sny. A to tak našim klientom, ako aj našim zamestnancom. Sme tretia najväčšia poisťovňa na slovenskom trhu a máme ambíciu byť niečím viac - celoživotným partnerom našich klientov. Aby sa nám to podarilo, potrebujeme skvelých ľudí, ktorí sú pre nás kľúčoví.
Sme zodpovední – konáme proaktívne, so zanietením dosahovať skvelé výsledky, robíme veci jednoducho a rozumne sa rozhodujeme. Sme empatickí a využívame inovácie, aby sme sa odlíšili.